موسسه حقوقی و مطالعاتی ایرانیان صاعد

وکالت، مشاوره حقوقی، قراردادهای حقوقی، امور گمرکی، داوری، وصول مطالبات، آموزش و پژوهش

موسسه حقوقی و مطالعاتی ایرانیان صاعد

وکالت، مشاوره حقوقی، قراردادهای حقوقی، امور گمرکی، داوری، وصول مطالبات، آموزش و پژوهش

معرفی موسسه

موسسه بین المللی حقوقی و مطالعاتی ایرانیان صاعد ، از مهرماه سال 1379 فعالیت خود را در قالب دفتر حقوقی دادآفرینان با ارائه خدمات حقوقی آغاز کرد. این خدمات حقوقی تا سال 1386، مشتمل بر وکالت، مشاوره حقوقی، داوری،‌ وصول مطالبات و پاره ای دیگر از خدمات حقوقی بود که به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می شد.

به دنبال استقبال مخاطبین محترم این موسسه و ضرورت ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات حقوقی و تمایل سازمانها و شرکتها به واگذاری امور حقوقی، ‌فعالیت گروه تحت عنوان موسسه بین المللی حقوقی و مطالعاتی ایرانیان صاعد، تداوم پیدا کرد و با ثبت آن به شماره 21784 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران درسال 1386 شکل رسمی به خود گرفت.


هم اکنون این موسسه با کمک منابع انسانی متخصص اعم از حقوقدانان، اساتید دانشگاه و وکلای دادگستری، خدمات حقوقی متنوعی را به جامعه هدف ارائه می نماید.
ارتباط مستمر اعضاء موسسه حقوقی و مطالعاتی ایرانیان صاعد با محافل دانشگاهی از طریق تدریس، آموزش و پ‍ژوهش و برخورداری از نیروهای متخصص و توانمند با سابقه اجرایی در حوزه های میان رشته ای و وکلای دادگستری مبرز از مهم ترین وجوه تمایز این موسسه از سایر موسسات مشابه می باشد.

در حال حاضر تعداد شبکه همکار موسسه حقوقی و مطالعاتی ایرانیان صاعد، 54 نفر است که دارای تخصص در حوزه های حقوق خصوصی، حقوق عمومی،حقوق اقتصادی،حقوق بین الملل،حقوق تجارت بین الملل،حقوق جزا و جرم شناسی،حقوق محیط زیست و حقوق بشر بوده که در مقاطع تحصیلی دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد و کارشناسی می باشند. 


برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب ...

اهم اهداف موسسه حقوقی ایرانیان صاعد

-پوشش فراگیر خدمات حقوقی در سطح سازمانها و اشخاص حقیقی و حقوقی با رویکرد ارتقاء فرهنگ حقوقی در کلیه ابعاد.


-تسهیل دستیابی اشخاص به خدمات حقوقی به صورت جامع.


-ایجاد ارتباط موثر بین محافل دانشگاهی و واحد های اجرایی از طریق ارائه خدمات گوناگون و متنوع .


-اطلاع رسانی حقوقی با هدف توسعه دانش حقوقی بازار هدف به ویژه در سطوح مدیران اجرایی سازمانها.


-توسعه داوری و حکمیت با رویکرد ترویج رسیدگیهای غیر قضائی و کاهش هزینه های دادرسی.